وب سرویس پیام کوتاه

وب سرویس پیامک کاوه نگار امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را را از هر پلتفرم نرم افزاری و سخت افزاری برای شما فراهم می کند.
این سرویس با ارائه API انعطاف پذیر امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه را با چند خط کد ساده برای شما فراهم می‌کند.


شروع کنید ۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار رایگان




ویژگی‌های وب سرویس کاوه نگار

64x64

وب سرویس رایگان پیامک

امکان آزمایش وب سرویس رایگان کاوه‌ نگار با اعتبار رایگان ۱۰،۰۰۰ ریال و خطوط اشتراکی برای ارسال پیامک، همچنین نسخه استاندارد وب سرویس پیامک رایگان است و فقط کافیست خط اختصاصی خود را خریداری نمائید.

64x64

عیب یابی آسان

بخش API Log Request برای مشاهده خطاهای فراخوانی API پیامک و تماس صوتی و همچنین ارائه گزارشات دقیق برای Webhook انجام شده برای بخش های Delivery Callback و Receive Callback .

64x64

ارسال SMS بین المللی

ارائه یک خط بین المللی از کشور کانادا برای ارسال پیامک بین المللی به ۱۴۸ کشور از طریق وب سرویس و یا پنل نیاز شما را برای تهیه سرویس ارسال پیامک بین المللی برطرف خواهد کرد همچنین امکان خرید خط بین المللی اختصاصی از دیگر ویژگی های وب سرویس پنل پیامک کاوه نگار است.

64x64

گارانتی رسیدن پیامک

امکان خرید خطوط اختصاصی از پیش شماره های 3000 و 2000 و 1000 و 9000 و همچنین خطوط بین المللی برای ارسال و دریافت پیامک وجود دارد و در صورت اختلال یک پیش شماره امکان سوییچ خودکار به پیش شماره جایگزین، گارانتی رسیدن پیامک شما خواهد بود .اطلاعات بیشتر

64x64

مدیریت مشتریان شما

تعریف مشتری،ایجاد API-KEY مجزا به ازای هر مشتری و خط اختصاصی با قابلیت تغییر دامنه کاوه نگار به دامنه دلخواه به شما این امکان را می‌دهد تا قابلیت ارسال و دریافت پیامک را در محصولات نرم افزاری به عنوان یک ویژگی ارائه کنید و از ارسال پیامک درآمد داشته باشید. اطلاعات بیشتر

64x64

تنظیمات پیشرفته

تنظیمات برای شرایط خاص مانند نرسیدن پیامک و ارسال مجدد آن یا ارسال پیامک تکرار و جلوگیری از ارسال آن و یا قطعی یک پیش شماره که در صورت بروز این حالات بصورت خودکار پیش شماره دیگری جایگزین شود تا پیامک ارزشمند شما بدون خطا به گیرنده برسد. اطلاعات بیشتر

کیفیت وب سرویس کاوه نگار را در عمل ببینید

با ایجاد حساب مبلغ ۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار رایگان دریافت نمائید تا سرعت و کیفیت وب سرویس را آزمایش کنید.

شروع کنید
64x64
اعتبار سنجی

سرویس اعتبارسنجی برای ارسال کد های Verification یا ورود دو مرحله 2FA و یا رمز عبور و... از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی و از سریع ترین مسیر به گیرنده می‌رسد حتی اگر گیرنده، دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد یا در خارج از ایران باشد.
اطلاعات بیشتر

سرعت ارسال بالا

در این سرویس فقط کد و شماره گیرنده را به وب سرویس اس ام اس ارسال می کنید و سرویس بر اساس پایداری و سرعت با بهترین پیش شماره‌ی، پیامک را ارسال می کند.

پوشش بین المللی

در صورتی که شماره‌ی گیرنده غیر ایرانی باشد سرویس اعتبارسنجی از طریق مسیر های مخابراتی بین المللی، پیامک حاوی کد را به گیرنده می‌رساند.

تماس صوتی

سرویس اعتبار سنجی علاوه بر ارسال پیامک تائید، امکان برقراری تماس صوتی با گیرنده و خواندن متن مورد نظر شما را دارد که در هنگام تعریف الگو می‌توانید اولویت تماس صوتی را برای رساندن کد تائید مشخص نمائید.

64x64

کد ارسال پیامک

وجود نمونه کد و SDK برای زبان های مختلف برنامه نویسی و مستندات REST API سرعت کار شما را چند برابر می کند، تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان با متدها و قابلیت آنها آشنا شوید و پروژه خود را اجرائی نمائید.
اطلاعات بیشتر

کاوه نگار را در Github دنبال نمائید
حضور در Repository ها محبوب

ارسال Pull Request

در صورتی که پیشنهاد و نظری در مورد تغییرات نمونه کد ها و کیت های توسعه داشتید با ارسال یک Pull Request در Github ما را خوشحال کنید.

64x64

ارسال پیامک دریافتی بهURL

امکان انتقال پیامک‌های دریافت شده به یک آدرس URL تعیین شده که سیستم دریافت شما را Real-Time می‌کند، کافیست بعد از خرید خط، URL مورد نظر را برای دریافت پیامک Callback تنظیم نمائید. البته امکان واکشی پیامک های دریافت شده از طریق وب سرویس وجود دارد. اطلاعات بیشتر

64x64

امنیت و انعطاف پذیری

استاندارد Http Basic Authentication و لایه امن SSL برای ایجاد امنیت بیشتر در هنگام استفاده از وب سرویس پیام کوتاه کاوه نگار و همچنین ارسال پیامک با URL که نیازمند اتصال درگاه پیام کوتاه به نرم افزارهای مانیتورینگ و سورس باز از دیگر خدمات سرویس کاوه نگار است.

64x64

گسترش و مدیریت کاربران

در بخش مدیریت مشتریان امکان مشاهده و پاسخ به تیکت های مشتریان و درج خبر و همچنین بارگذاری سامانه برروی دامنه مجزا (دامنه رسمی شرکت شما) با نام و لوگوی مورد نظرتان وجود دارد. در این بخش امکان تخصیص خط به مشتریان و انتقال شارژ بصورت آفلاین و آنلاین وجود دارد.

64x64

ارسال وضعیت پیامک بهURL

امکان انتقال وضعیت پیامک های ارسالی به آدرس URL تعیین شده Status Callback URL که وضعیت پیامک‌های ارسالی را در سیستم شما بروز می کند، این کار باعث کاهش فراخوانی‌ها و مصرف کمتر منابع سرور شما می‌شود. کافیست بعد از خرید خط اختصاصی به بخش تنظیمات خطوط مراجعه نمائید. اطلاعات بیشتر

درباره ما چه می گویند

با ایجاد حساب مبلغ ۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار و سرویس رایگان دریافت کنید.

شروع کنید

۷۰ پیام رایگان

عملکرد وب‌سرویس پیامک کاوه نگار

وب سرویس پیامک یا همان API پیامک در واقع یک درگاه ارسال و دریافت پیامک است که برنامه نویسان می توانند از آن در محصولات نرم افزاری به راحتی استفاده نمایند. دسترسی به وب سرویس ارسال SMS مورد نظر به دو شکل امکان پذیر است :

راه اندازی وب سرویس پیام کوتاه کاوه نگار در کمتر از ۵ دقیقه امکان پذیر است کافیست به بخش راه اندازی وب سرویس اس ام اس مراجعه نمائید، همچنین کد ارسال SMS در زبان های برنامه نویسی PHP & C# & Java & Python & NodeJS برای آنکه هر چه سریع تر با متدها آشنا شوید.

64x64

زمانبندی پیامک ها

زمانبندی ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک کوتاه یا وب‌سرویس پیام کوتاه با تعیین پارامتر تاریخ به فرمت UnixTime و هچنین امکان لغو ارسال آنها قبل از تاریخ ارسال و دریافت لیست ارسال و دریافت ها از دیگر امکانات وب سرویس پیام کوتاه کاوه نگار است.

64x64

گارانتی برگشت هزینه

نگران هزینه سرویس پیشرفته نباشید چون در صورت خرید سرویس پیشرفته وب‌سرویس اس ام اس کاوه نگار میتوانید تا 1 ماه بعد از خرید نسبت به عودت هزینه آن اقدام نمائید. همچنین میتوانید با اعتبار رایگان اولیه وب سرویس دریافت اس ام اس و ارسال کاوه نگار را تست کنید.